Arek Tobiasz
| 06-09-2013, 13:48:41
To dodatkowe "X" nieznacznie wpłynęło na "U nas w Filadelfii" i "The League", jak obie komedie z sukcesem przeszły z FX do nowej, pochodnej stacji FXX w środę wieczorem.
Dziewiąty sezon "U nas w Filadelfii" zdobył 760 tysięcy widzów, w tym 648 tysięcy w grupie docelowej 18-49 lat (lub 80 procent swojej widowni w tej grupie z poprzedniej premiery sezonu). W grupie dorosłych 18-34 komedia miała 85 procent widzów, kiedy w grupie mężczyzn 18-34 serial zanotował wzrost (o 8 procent).
Premiera piątego sezonu "The League" miała 790 tysięcy widzów, w tym 687 tysięcy w grupie 18-49 lat (tracąc jedynie 6 procent w porównaniu z premierą 4 sezonu), a także 540 tysięcy w grupie 18-34 (spadek o 8 procent).
W porównaniu z średnią czwartego sezonu, "The League" powróciło z wyższa liczbą widzów w kluczowych grupach docelowych.