Chuck Lorre promuje nowy sitcom CBS "Mom"


Arek Tobiasz   Arek Tobiasz | 04-09-2013, 22:40:24


Chuck Lorre promuje nowy sitcom CBS

Anna Faris i Allison Janney występują w nowym sitcomie "Mom". Ale, aby pomóc promować nową komedię (która zadebiutuje w poniedziałek, 23 września), zwiastun obecnie skupia się na innej supergwieździe: producencie wykonawczym Chucku Lorre.


Zwiastun podąża za Lorre za kulisami w czasie kręcenia odcinka pilotowego "Mom", kiedy zachwala jego inne projekty "Dwóch i pół" oraz "Teorię wielkiego podrywu". "Myśleliśmy, że to ciekawe, aby sprzedać komedię ukazując jej rodowód" - mówi szef marketingu CBS George Schweitzer. "Są ludzie, którzy podążają za showrunnerami i twórcami seriali. To wykracza poza to kto jest w serialu i to jest zabawne. To także miejsce, z którego to pochodzi i od czego może zależeć. Myślimy, że Chuck Lorre to ogromna pozytywna marka, z którą można się identyfikować".

CBS i inne stacje często wykorzystują nazwiska wielkich producentów jak Jerry Bruckheimer w zwiastunach, ale Schweitzer mówi, że Lorre po raz pierwszy pojawia się w kampanii marketingowej. "On nie jest obcy ludziom, którzy obserwują media i oglądają seriale" - mówi Schweitzer. "Dostajemy mnóstwo odpowiedzi na to, także dlatego, że to inna reklamówka".

Zobacz zwiastun tutaj.
 



Kategorie: Telewizja Video Pierwsze spojrzenie Nowe seriale 
Seriale: Mamuśka 

Zobacz również: