Arek Tobiasz
| 16-05-2013, 21:08:37
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z środy, 15 maja 2013 roku.
W środowy wieczór o 20:00 "Pępek świata" (ABC) zgromadził przed telewizorami 6,6 miliona wszystkich widzów, w tym 1,9 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
Finał pierwszego sezonu "Arrow" (CW) zdobył odpowiednio 2,65 i 0,9 miliona widzów oraz 3 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
O 20:30 "Family Tools" (ABC) obejrzało 4,51 miliona widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
O 21:00 "Współczesna rodzina" (ABC) zdobyła odpowiednio 9,75 i 3,5 miliona widzów oraz 10 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"Zbójcze umysły" (CBS) zgromadziły przed telewizorami 10,31 miliona widzów, w tym 2,5 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
Natomiast "Prawo i bezprawie" (NBC) zdobyło odpowiednio 7,11 i 2,3 miliona widzów oraz 6 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,4 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
Finał ósmego sezonu "Nie z tego świata" (CW) obejrzało 2,36 miliona widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 21:30 "How To Live With Your Parents" (ABC) zdobyło odpowiednio 6,16 i 2,0 miliona widzów oraz 5 porcent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
O 22:00 "CSI: Kryminalne zagadki Las Vegas" obejrzało 9,62 miliona widzów, w tym 2,0 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
Natomiast "Chicago Fire" (NBC) zdobyło odpowiednio 6,87 i 1,9 miliona widzów oraz 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"Nashville" (ABC) obejrzało 5,61 miliona widzów, w tym 1,8 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.